הרב המתנחל מונה לתפקיד מנהל אגף החינוך בבית שמש

    דוד לזר No Comments on הרב המתנחל מונה לתפקיד מנהל אגף החינוך בבית שמש
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוחנן קירשנבוים נבחר למנהל אגף החינוך בעיריית בית שמש, למכרז ניגשו מספר מתמודדים. קירשנבוים, תושב ישוב אלעזר אשר בגוש עציון, הינו בעל רקורד עשיר של עשייה חינוכית וציבורית ראויה, וניסיון ניהולי וחינוכי רב שנים בתחום החינוך וההוראה בישראל, על רבדיו השונים, לרבות בתחום ההשכלה התיכונית והעל-תיכונית.

    קירשנבוים, בוגר ישיבת ההסדר ומכללת הרצוג להוראה שבאלון שבות, עטור בתארים ותעודות רבות: תואר שני במינהל חינוכי מטעם האוניברסיטה העברית, תואר ראשון בהיסטוריה יהודית מטעם האוניברסיטה הפתוחה, תעודת כושר לרבנות מטעם הרבנות הראשית, קורס גישור בסיסי ומתקדם תעודה מוכרת ע"י משרד המשפטים לעבודה בבתי משפט, וקורסים שונים בארץ ובחו"ל בתחומי הנהגה, ניהול ומדיניות חברה וחינוך, ונמצא בתהליך לימודי דוקטורט בתחום הניהול הכללי – הציבורי החינוכי.

    כמו"כ, קירשנבוים כיהן בין השאר בתפקידי: מנהל תכנון מערכת החינוך של מועצה אזורית מטה בנימין, ראש היחידה ללימודי חוץ של המרכז האקדמי לב, סמנכ"ל בכיר למנהל ופרסום וראש היחידה ללימודי חוץ של טורו קולג' ובמרכז האקדמי 'לנדר', ותפקידי ניהול בתחום החינוך בקהילות יהודיות בחו"ל.

    הוא משמש כרב קהילת 'בר יוחאי' בישוב אלעזר שבגוש עציון, וכחבר ועדת חינוך בישוב אלעזר ומועצה אזורית גוש עציון, וחבר מליאת תנועת בני עקיבא העולמית.

    על קירשנבוים המליצו בחום, חבר הכנסת מר ניסן סלומיאנסקי ואלוף (במיל.) יעקב עמידרור אשר עבדו עימו במרכז האקדמי 'לנדר' ועוד.

    ראש העיר משה אבוטבול הביע סיפוק רב מהמינוי ואמר כי הוא מאמין ובטוח כי מר קירשנבוים יצליח להצעיד את בית שמש בקדמת הבמה החינוכית, דבר אשר ישפיע אף על רבדים נוספים בעיר.

    ממונה החינוך מר ישעיהו ארנרייך אמר כי כאחד שאוהב את בית שמש אני מברך על המינוי הראוי של אדם מוכשר עם ניסיון ניהולי כה רב, ומאמין כי הוא יצעיד את החינוך בעיר למקום של הישגים מרשימים ובחיבור בין האוכלוסיות השונות בעיר.



    0 תגובות